Ekonomihantering

Club Support hjälper din förening med ekonomihanteringen!

Vi vet att bedriva förening kräver en del ekonomisk administration och kan ta mycket tid.  Vi vill därför förenkla föreningarnas vardag och ta hand om er ekonomihantering så får ni mer tid över till att ägna er åt er verksamhet.

Genom smarta digitala lösningar kan vi bidra till att föreningar, förbund och dess styrelser får ökad kontroll över verksamheten, bättre rutiner, ordning och struktur samt i många fall även en starkare ekonomi. Tillsammans skräddarsyr vi ditt digitala paket för att det ska passa just din förening.

Tjänster vi kan erbjuda:

Löpande bokföring
Vi sköter den löpande bokföringen och stämmer av dina konton.

Kund- och leverantörsreskontra
Via dessa reskontror får du bättre kontroll på kund och leverantörsflöden. Vi kopplar också på attestflöde via Attest.nu systemlösning, där du enkelt kan digitalt attestera era inköp. Vi sätter upp föreningens attestflöde i våra system vilket skapar ordning och reda för styrelsens arbete.

Hantering av löner och arvoden
Vi tar hand om den löpande lönehanteringen för din förening. Allt från lönebesked till löneutbetalningar.

Skattedeklaration
Vi sköter löpande kontakter med skatteverket i form av utförande av skattedeklarationer samt skattebetalningar.

De system som vi arbetar med är www.fortnox.se  och www.attest.nu

Vi erbjuder också samarbeten med systemaktörer inom medlemsregister, domararvoden, kvittohantering.

Revision och rådgivning
Vi samarbetar också med ett flertal revisionsbyråer gällande revision och rådgivning till föreningar.

Kontakta oss så berättar vi mer om hur vi kan ta fram den bästa lösningen för just din förening; Maria Wilén, 070-585 32 18, maria@clubsupport.nu